Thursday 1 March 2012

Satu pengorbanan??

Company aku buat trip ke Phuket, FOC. Best kan..mula2 memng aku excited nak pegi..tapi, kenapalah susah sangat aku nak tinggalkan anak2 aku ni. Padahal, sebelum ni, aku pernah gak tinggalkan.Nampak brutal..tapi, emo..keh..keh

Tapikan, anak2 kita tak kisah pun tinggalkan kita kan..Mcm aku dulu, mula2 masuk asrama jer aku sedih..pas tu, langsung tak kisah. Malah, rasa sedih lak nak tinggalkan kawan2 bila balik cuti. Sekarang dah jadi mak, baru le kita tau perasaan mak kita.

Tak apalah..tak payah nak regret..Kalau ada rezeki,satu hari nanti..pegi jer lah sendiri. Tapi, nak bercuti dgn anak2...definately aku tak pilih Phuket...Aku lebih suka pegi tempat lain yg lebih sesuai tuk family... Biarlah..nak happy..hapy sama2..sebab bila aku sedang berduka, anak2 aku sentiasa bersama...keh..keh..layan blues lak


4 comments:

  1. aku pun sama susah nak tinggalkan anak2 sbb tulah susah nak bagi depa dok hostel...mujur kakak ckp nak stay at home sampai gheja ...u pun nak apply yg dekat2 sbb dia nak dok rumah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agaknya standard bercuti kami ni..atas bukit,tepi sungai..baru boleh pegi berjujut2...

      Delete
  2. Meh aku tolong jaga anak2 ko... Ko gi lah Phuket...

    ReplyDelete